Pokud je to krátkodobá záležitost chvíli vyčkejte - většina domácích linek není garantovaná a chvilkové přetížení je možné. Také občas dochází k přetížení linek mimo naši síť, což nemůžeme přímo ovlivnit. Pokud se problém opakuje nebo je trvalý, zkontrolujte prosím svůj počítač na přítomnost virů a stav Vašeho operačního systému. Tyto problémy jsou častou příčinou ‚vizuálního‘ zpomalení připojení. Návod naleznete v dokumentu „Jak správně měřit rychlost internetu“. Jestliže je na Vaši straně vše v pořádku, došlo pravděpodobně k technické závadě a proto kontaktujte naší hotline.
Bohužel vzhledem k rozšíření různých virů a trojských koňů využívající napadené počítače k rozesílání spamu, jsme byli nuceni zablokovat SMTP provoz domácích přípojek směrujících mimo naši síť. Jako server odchozí pošty musíte mít nastaven server smtp.bohemia-net.cz.
Cena dopravy se účtuje paušálně při každém výjezdu. Práce technika se účtuje v intervalu 30 minut podle typu závady. Konkrétní ceny najdete v ceníku v záložce Dokumenty.
V rámci poskytování připojení k Internetu umožňujeme připojení kabelem jednoho až dvou počítačů. Přes námi poskytnutý WIFI router připojíte neomezeně mnoho zařízení (tablet, notebook, telefon).
Tato služba je pro domácí uživatele zpoplatněna. Objednat si ji můžete na naší hotline 355 335 707. Je poskytována na bázi překladu adres (NAT - Network Address Translation) 1:1.
Potřebujete veřejnou IP adresu (viz. výše). Pokud máte vyšší nároky, spojte se s naším obchodním oddělením, tel. 355 335 707.
Pokud máte Wifi router, vytáhněte jej z napájení a opět zapojte. Pokud toto nepomůže nebo máte připojení po kabelu kontaktujte naši hotline.
U nových linek řady WIFI, CITY, XL a XXL můžeme tuto závadu diagnostikovat na dálku. Ponechte tedy wifi router zapojený v napájení a kontaktujte naši hotline kde Vám technik řekne co dál.
U starších řad našich připojení tato závada nelze zkontrolovat na dálku. Wifi router přineste k nám na kontrolu, kde technik případně provede potřebaná přenastavení. (Případné přenastavení je placené. Účtuje se 30 min práce technika dle ceníku v záložce Dokumenty).
Vytáhněte SET-TOP BOX z napájení a opět zapojte. Pokud toto nepomůže kontaktujte naši hotline.